Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: eSSas
Data: 2009-09-20 23:18:54
Vasaris rašė:

> Aš nieko nesiruošiu "turėti", "turėjimo" prasme. Vaikai nėra nuosavybė.
> Ir prie geriausių pastangų, maldų, infrastruktūros, kultūros, kai kurie
> išaugs, o kai kurie nueis šunkeliais, taps nepilnametėmis motinomis ir
> pan. Palikuonių saugojimo instinktą aš suvokiu sąmoningai ir puikiai.
> Bet, kiek spėjau įsitikinti, jis perdėm išreišktas pas tėvus, kurie yra
> iš esmės ganėtinai savanaudiški ir egoistai. Pas normalius sudaromos
> sąlygos išbandyti viską ir susimauti ne kartą, bet taip, kad liktų
> sveikos rankos, kojos, akys, pautai, gimda ir galva. Čia tame manau, kad
> [...]

Vienzo, diedukai - laimingi teveliai rulz. Nes protingi. Ir
pasiturintys, nes turi is ko sumoket socialines pasalpas imigrantams,
kad anys uztikrintu gyventoju kiekio stabiluma. Praktiskai galeciau
isvadint rasistu.

Mes cia gincyjames apie tai, kokio amziaus tevai geriau uzaugins vaikus?
Kvailas gincas. Be turinio ir perspektyvu

S.