Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-18 21:29:18
"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message 
news:h90j1n$9ug$1@trimpas.omnitel.net...
> noras grazus, bet gausis "kaip visada". kelios absoliuciai tiketinos 
> situacijos:
>
> 1) vairuotojai piktnaudziaus sviesoforais (pvz. gave i sona ijungs 
> sviesofora, kaip dabar tai dar policija - pakliuve i avarija 100% atveju 
> isijungia svyturelius ir paiso, ka ju nepraleido).
>
> 2) vairuotojai nesugebes naudotis sviesoforais, vazines su ijungtais, 
> sustoje neijungs, kol kas nenutiks ir t.t.

Nežinau, kaip jie važinėja, bet jei yra numatytos sustojimo vietos pagal 
stabilią aibę, būtų galima problemą išspręsti su GPS'u, susiejant su greičio 
parodymais ir durų padėties davikliu. Greitis 0, durys atidaros, GPS yra 
mokyklos išleidimo/paėmimo zonoje - įsijungia kokia nors perspėjimo 
signalizacija. Problema būtų tik zonų administravimas. GPS čia reikalinga, 
kad vairuotojas nepiknaudžiautų, arba priešingai - nepamirštų.

> 3) sviesoforas, siaip jau, ne tik trys lemputes, yra tam tikri normatyvai 
> del jo iskelimo aukscio, matomumo ir t.t. standarta, zinoma, galima 
> priderinti prie sviesoforu ant autobusu, bet matomumas del to tikrai 
> nepageres.

Gal tiesiog geriau būtų papildoma kažkokia garsinė (proto ribose) ir 
vizualinė indikacija per visą autoso perimetrą. Pvz.: kai pas krovinines ne 
kurias atbulinėje eigoje/autokaruose būna toks šaižus pypsėjimas - jis 
tikrai puikiai sprendžia problemą. Kita vertus pas mus miestuose garso 
taršos problema tikrai ne geryn :\ o ir šiaip informacijos perkrova yra 
didelė.