Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Doxlas
Data: 2009-09-18 20:27:32
Shiaip ar ponas esate tokioje situacijoje atsidures? jei ne, tai kokie gali
buti pamokymai, jei jie gryna teorija...
Ash esu numushes vaika, ishshokusi ish krumu tiesiai priesh mano automobili,
ir niekam nelinkiu tokiu pojuchiu kaip savo. Beje, kai buvau vaikas, mane
pati analogishkoje situacijoje buvo numushes automobilis ;-). Tokiu
situaciju numatyti visu tikrai neimanoma, ir jei bandyt vazhiuot
absoliuchiai saugiai, reikia dzhipo ir vazhinet pirmu begiu su pazheminta
pavara...