Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-19 01:39:40

> Arba padaryti, kad tai butu kazkam naudinga. Mes priesh tris metus siulem
> viena varianta nukopijuoti, kuris 99 proc. issprestu sia problema. Gaila,
> nepraejom. Itariam, kodel, bet irodymu neturim, tad teko uzsiciaupt.

Tai naudinga yra visada. Bet problema, kad naudinga yra vien finansiškai,
vulgariaja prasme. O nėra naudinga sveikų ambicijų prasme. Nes turbūt kokia
NASA nebūtų nutupdžiusi žmogaus mėnulyje, jei būtų buvęs vien finansinis
aspektas, a? ;-)

O ką siūlėt, beje?

> Užtvaras, bent jau man ne iliuzija. Jei aš matau užtvaru užtverta kelia,
> aš žinau, kad nesustojes i ji atsitrenksiu.

Man rodosi jūs mažai domitės purvasklaida. Aš irgi vengiu jos, bet ne viskas
nusifiltruoja, tai matosi, kad yra tiesiog genetinis polinkis dabartinėse
vairuojančiose kohortose toks elgesys, kuris vadinasi kaip iš seno
anekdoto - "kliūtis - objezdžiajem!". Todėl manau, kad geriau orientuotis į
molį, kuris dar neįžiestas, iš kurio lengviau kažką doro išminkyt. Ir tuo
pačiu skatinti tėvus, kad to molio teisingas žiedimas būtų jų vertybė,
neverčiant jų pačių iš esmės verstis per galvą - kas yra nerealu, taip kaip
pensisinkui atimti jo žiguliuką A1 kelyje 2 juostoje @70 km/h.