Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-19 01:27:40
Aš esu prieš tą nuomonę, kad esmė yra tėvų auklėjime. Taip yra nuvertinama
vaiko asmenybė.

Jei nori suvesti viską iki tėvų, tai visų pirma koks vaikas daugiausia
priklausys nuo jo motinos elgesio su juo per kelis pirmuosius
metus-mėnesius, o vėliau kai ką nulems (arba, deja, bet ne) - tėvas. Jei
žiūrėsime į šitą variantą, čia yra bemaž aklavietė, jei imame ne inteligentų
vaikus.

Nes proliai sukasi savame rate ir ne jums ir ne man pakeisti jų gyvenimą.
Bet vienas ar kitas prolis gali pasakyt savo vaikui - aš kvailas buvau kad
nedariau to ar to ar ano, o tu jaunas - tu gali sugalvot kitaip, aš tavim
dėtas ir pabandyčiau kitaip padaryt. Jei gerbsime būtent šią kultūrą, ją
skatinsime ir suteiksime tam priemones - pas mus bus daugiau šancų gyventi
geriau bet kurioje srityje, tame tarpe ir vaikų gyvybių+KET laikymosi.

Galiausiai - prie dabartinio gyvenimo, tėvai neretai aria, ir tik retas
žmogus mąsto taip, kad pirma atarsiu, o po to daugiau dėmesio skirsiu vaikų
pradėjimui ir išauklėjimui žmogum.