Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-03-04 14:34:39
rasojo pas mane tik vinu atveju - kai uzsikimsus drenazui po priekiniu
stiklu, I salono pribego vandens
normaliai neigu neprigeres alkoholio, tai niekas nerasoja

"Tomas"  parašė naujienų news:p7ev8g$4so$1@trimpas.omnitel.net...

Šian pervažiavau 1/2 Lietuvos be vebastos. Tmp aisku tik -8, bet salone
4 žmonės, nieks neužrasojo, viskas nusiventiliavo ir nudžiūvo.