Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-27 16:59:42
cia kazka tu vienas prisigalvoji ir nori irodyt. visi kam ne 18 metu jau
sociai prisivazineja tiek su benzais tiek su dyzeliais prie -20 ir tu
nieko naujo nepapasakosi. as kai pradejau naudot webasto, buvau
praktiskai vienas kieme. dabar jau kas antroj masinoj rytais uzia.
pora kaimynu pats asmeniskai supazindinau, nes zmones tiesiog neturejo
apie tai jokio supratimo. dabar atsidziaugti negali. naujas masinas kas
pirkosi, visi su webastom eme. tame tarpe benzinines. o tu svaik toliau.