Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: YZF
Data: 2018-02-25 23:16:05
Bet tai primesk, gali padaryti EURO4 be DPF, tai nakui ta DPF visi kiti
(iskaitant ta pati mersa) tuomet deda? Taigi galima be jo apsieiti.
Sutaupytu babkiu, problemu, nepatenkintu useriu butu zymiai maziau ir
gyvenimas visiems butu paprastesnis.

Tai ka, 99.9% visu kitu - apsilochino? Jauti logikos trukuma?

Panasu kad galai nesueina su sita istorija, ir kazkas kazko kazkur
nepasake ar nepastebejo - nu kaip visada. Poto islindus faktams patyles
ir tuom baigsis.

Nes nu kazkas tai suodzius turi sulaikyti, ane? Nu juk smegenu yra?