Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: eSSas
Data: 2018-02-25 23:32:06
On 25/02/2018 23:15, YZF wrote:
> Bet tai primesk, gali padaryti EURO4 be DPF, tai nakui ta DPF visi kiti 
> (iskaitant ta pati mersa) tuomet deda? Taigi galima be jo apsieiti. 
> Sutaupytu babkiu, problemu, nepatenkintu useriu butu zymiai maziau ir 
> gyvenimas visiems butu paprastesnis.

Na kodėl gi - gal toks EURO4 gavimo būdas kainuoja papildomų kuro 
sąnaudų, pavyzdžiui. EU tai svarbu, JAV pabarabanu. O Chrysleriui 
pasirodė svarbiau sutaupyt DPF'o savikainą toje rinkoje, kur pardavimai 
nedaro įtakos akcijų kursui.

> Tai ka, 99.9% visu kitu - apsilochino? Jauti logikos trukuma?

Jaučiu fantazijos trūkumą, kuompensuojamą kažko kito perteklium

> Panasu kad galai nesueina su sita istorija, ir kazkas kazko kazkur 
> nepasake ar nepastebejo - nu kaip visada. Poto islindus faktams patyles 
> ir tuom baigsis.

Man pasivargint ir sumest nuorodų, kur parašyta apie DPF nebuvimą ir 
EURO4? Tingiu, bet jei paprašysi - pažadu.

> Nes nu kazkas tai suodzius turi sulaikyti, ane? Nu juk smegenu yra?

Tai kas suodžius pas VW EURO4 dyzelius be DPF sulaiko? Ir išvis kaip mes 
iki DPF'ų su dyzeliais gyvenom?

Smegenų yra - čia apie ką?

S.

> On 2018.02.25 19:59, eSSas wrote:
>> On 25/02/2018 19:41, YZF wrote:
>>> 'Dyleris' tai cia tas serviso vadybininkas kuris 70% atveju sako savo 
>>> nuomone (is savo pasauleziuros ir spejimu) o 30% vaciokas kuris boxe 
>>> dirba?
>>
>> Pardavėjas čia. Kartu su buvusiu eksploatuotoju. Ir komplektacijos 
>> išrašu.
>>
>>> Kaip supratau tu rasei kad cia amerikanskas variantas. Dabar panasu 
>>> kad EU? Tai tu man paaiskink nakui nedeti DPF'o i EU JGC varikli? Kai 
>>> jis jau pagamintas ir sekmingai naudojamas tandeme su Merso kebulu?
>>
>> NUORODOJE mlia amerikoniškas, pas mane EU.
>>
>> Kodėl Chrysleris dėjo DPF'ą amerikoniškam modeliui? Nes norėjo 
>> pardavinėt Kalifornijoje, tarkim. Kodėl nedėjo europietiškam - gal 
>> susitarė dėl sertifikavimo ir be jo? Ką ir kaip galvoja mersas, 
>> palieku tamstos interpretacijoms.
>>
>>> Nebent jie siule koki nors EURO3 varianta, kaip paprastesne opcija, 
>>> be DPF ir t.t. Galai nesueina.
>>
>> Galai nesueina turintiems problemų su teksto supratimu. O jei tiesiog 
>> netiki - tai sėkmės gyvenime
>>
>> S.
>>
>>>>> As pastebejau viena dalyka su amerikonais (nu ir su rusais 
>>>>> panasiai), jie kai nusiperka nauja masina tai poto prasideda 
>>>>> tuningai, burimai ir visokios modifikacijos.
>>>>>
>>>>> Cia JGC entuziastas raso kad DPF pas juos yra na ir zinoma ideda 
>>>>> instrukija kaip viska islupti nafig:
>>>>>
>>>>> https://conflictedracer.wordpress.com/2013/09/03/2007-2008-5-wk2-crd-faq-jeep-grand-cherokee-diesel/ 
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Gerai žinomas resursas. Ten rašė amerikonas apie amerikonus.
>>>>
>>>>> Tai gal jau gavai dovanu su tiesiu vamzdziu ir tuom pasaka pasibaige?
>>>>
>>>> "Dovaną" gavau tiesiai iš Silberauto. Tai na pats supranti, ar ne?
>>>>
>>>> Kita vertus, pasaką apie DPF, EURO4 ir kitas baikas seka internetas 
>>>> bei dyleris. Kokį kontaktą jiems nurodyt žinių atnaujinimui?
>>>>
>>>> S.
>>>>
>>>>>>> OM642 siaip jau DPF turi. Pas Mersus.
>>>>>>
>>>>>> O Jeep Grand Cherokee DPF neturi. Nors variklis ir tas pats.
>>>>>>
>>>>>>> Neaisku koki ten varianta, ar iskastruota gamykloje ar 
>>>>>>> iskastruota veliau, turi.
>>>>>>
>>>>>> Chrysler'is tokią kombinaciją darė Grace. Ir tai 100% legalus stokas.
>>>>>>
>>>>>>> Ir siaip jeigu nori EURO4, be suodziu filtro neapsieisi. Kazkas 
>>>>>>> turi surinkti tuos sudus.
>>>>>>
>>>>>> Arba neturi, ir vistiek gauna Euro4.
>>>>>>
>>>>>> Panašu, kad turi kuo pamokyk amerikonus? Sėkmės
>>>>>>
>>>>>> S.
>>>>>>
>>>>>>>>> nu jei tu apie savo daržinę, tai tokius tikrai reikia naikint :D
>>>>>>>>
>>>>>>>> Te tau nemigo naktį: 270 g/km !!! EURO4 ir jokio DPF'o, 
>>>>>>>> gamykliškai.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ir aš jį drošiu oj ilgai dar