Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-27 16:36:10
o taip realybej pabandzius koki idomesni menesi kartu pavazinet, tai
pamatytum visko - aj cia biski aprasojo, aj cia biski prisalo, aj biski
reik palaukt, nes nei valytuvai valo nei kas matosi. aj nu jau bandom
vaziuot, puse stiklo jau matosi. ypac keliese ziema atsisedus i salta
masina, kai langai staigiai uzrasoja ir net uzsala is vidaus. nu ir
toliau sek sau pasakas, kaip "benzas po 5 minuciu" visa tai issprendzia.
ne tu vienas ta benza vairuoji ar vairavai, jei ka.