Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-03-01 09:36:19
pzdc, jaučiuosi pakylėtas dėmesio!

šiaip į dujas jungiasi prie antifrizo temperatūros +30C, tai prie -15C
tai atsitinka ramiai nuvažiavus gal 1.5km. Klima  normaliai pūst pradeda
prie +50C, dar gal pora km nuvažiuot reikia. Dar turint omeny, kad
kažkiek šilumos nueina reduktoriaus šildymui. O tu toliau sėkmingai
žiūrėk tubes ir gyvenk savo iliuzijose :).