Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-27 14:57:21
webastos reikia man, ne sniegui.
kad langas siltas butu, ir ji butu galima valyt valytuvais. kad jis
nerasotu, kad matomuams geras butu. kad masinoj butu silta ir nereiktu
apsimuturiuot iki nosies galiuko. kad batus ir kilimelius siltas oras
dziovintu ir sildytu. ir dar daug kitu komforto niuansu, kuriu tau
nesuprast, nes tau nesalta, tavo langai nerasoja, tavo langai neapsala,
tavo stiklas neissipurvina ir t.t. krc, pavydziu tau.