Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: ostapas
Data: 2018-03-01 10:12:57
Tai nemažai ar 1kkm per mėnesį?
Nes prie tokių ridų žmonės apskritai sprendžia dilemą ar apsimoka mašiną
turėt.

"CodeC"  wrote in message news:p78cfn$6s8$1@trimpas.omnitel.net...

nera dregmes. kilimeliai sausi. nuvaziuoju butent apie 1kkm per menesi,
cia tipo mazai? manau cia yra tu, kurie gal panasiai ar net maziau
nuvaizuoja, "bet viskas zjb per 5min". jeigu dar nesupratai, objektyvumo
cia nerasta. esmine viena - nepritariau cx-3 dainiusho reviewui. nuo to
vietos ir prasidejo. o benderis siaip kiauksi ne i tema pastoviai.