Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-27 17:29:57
eee... Man regis normaliai prisidėjus į golfą jis ten jau link 40kEUR
tempia?

"CodeC"  wrote in message news:p73tc1$pdd$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.02.27 17:21, Dainiushas wrote:
> ir ten webasta bus vienintelė papildoma įranga? :)

tai kiek prisidesi, tiek ir bus? tai vistiek netinka pvz?

> šiaip tai šiai diena webastos panašu į eilinę tamstos manija, praeis
> kažkada. Ne pirmas kartas :)

tegu tau buna panasu i ka nori. primenu, kad butent taves niekas nieko
neklause, ka tu manai apie webasto, reikia tau jos ar nereikia. pats cia
prisipisai ir naglai bandei isklausti, "kas su tuo cx-3 negerai". tai
jau ne as pirmas duodu tau atsakyma - viskas su juo negerai. ir webasto
net galimybes nebuvimas tik vienas is argumentu. kitur kaip matai, dar
uz pigiau JAU su webasto gaunasi, nekalbant apie numatyta galimybe ja
turet uz papildomus $. pats nesugebi konstruktyviai diskutuot, kisi savo
subjektyvia nuomone, kodel tau kazkas yra px, ir dalini diagnozes dar
apie manijas.