Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-27 17:52:32
Gerai kodeco sukomplektuotasautomobilis  antrineje rinkoje atrodytu kokiame
autopliuse:

radijas -
kondisinas -
webasto +

"CodeC"  wrote in message news:p73ukk$qcn$2@trimpas.omnitel.net...

as irgi nesuvokiu, ka ir kiek toj masinoj klausyt galima.
nu isijungiu radija kartais is nuobodulio kurnors laukdamas. uzpisa po 5
minuciu ir isjungiu. audio sistema masinoj isvis paskutinej vietoj, gali
nebut apskritai.