Tema: Re: nObauda
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-07-31 14:55:08
P.S. Jei be mergaitisku emociju - pasirasyk savo parodymus ant popieriaus
oficialia forma, pridek CD su irasu ir prasyk, kad byla btu nagrinejama
remiantis pagal siuos dokumentus. Maziau diskusiju, greiciau ir labiau
tiketinas teigiamas rezultatas.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tegu eina nahuj.

Cia formaliai - teisme galesi paprastesniais zodziais.

"DK"  wrote in message news:oln569$64n$1@trimpas.omnitel.net...

:)
Aš - pirmas karutis šitam video.