Tema: Re: nObauda
Autorius: MRT
Data: 2017-07-12 18:02:34

> Truputi parafrazavau, jei tiksliai tiksliai, tai skambėjo panašiai taip:
> "ilgą laiką mums nesitraukėte iš kelio ir trukdėte vykti į iškvietimą".
> Aš bandau laiko nuovoką atgauti, tai nuo žvilgsnio per veidrodėlį iki
> garsinio signalo turbūt buvo max 10 sekundžių.

tai nelabai ilga laika.. juk tu nevaziavai uzgrobes priespriesinio
eismo juosta, o jei tuo metu ja kazkas vaziavo, tai ir jis trukde.
nenaudodami sirenos jie dar labiau susitrukde, neuztikrino tau galimybes
ivertint, kada saugiau ner i kelkrasti ir ar nenuleksi i griovi..

PS. nebus tas pats mentas, kuris tame kelyje paskui googla-mobili
vilkosi - https://goo.gl/maps/Eq6EErF3fgn