Tema: Re: nObauda
Autorius: MRT
Data: 2017-07-11 02:36:36
> Ahoy,
> šeštadienį apturėjau tokią sitauciją - kelyje Trakai-Prienai važiuojant
> per Žaizdrių kaimą prisiveja mane pareigūnai su švyturėliais, "prikibę"
> prie galinės automobilio dalies įjungia garsinį signalą pusei sekundės
> (tada juos ir pamatau), aš pasitraukiu dešiniau ir jie nuskuba toliau.

<..> Pravažiavus Aukštadvarį sutikau atgal gryžtančius pareigūnus <..>
ir > pradėjo man pasakoti istoriją kaip jie paskui mane važiavo vos ne
valandą> ir aš piktybiškai jų nepraleidau. Žinoma, pasiūliau surašyti
protokolą, nes
> nesutinku su tuo, kad buvo pažeidimas - pasitraukiau iškarto, kai tik
> išgirdau signalą, tą ir vaizdo įrašas patvirtina.

Pasitikslinam.. tai nutiko kazkur 2.2-2.5 km nuo Traku ziedo.
Greitis ko gero ten tai 50, tai 70 .. sakykim ~60km/h = ~2.5min
Is kur ten "vos ne valanda"? .. ir kaip po garsinio signalo
ivykes pasitraukimas desiniau susiveda i piktybiska nepraleidima?
Net jei irasas be garso - idomu butu pamatyt, kiek laiko jie
kabejo ant siknos.. ir domintu pasitraukimas desiniau bei jo
motyvai - tipo 2 svytureliai+sirena (juk teigs, kad su sirena vare,
o tu vis vien nesitraukei) ir matyt next-track buvo, tai per trumpa
pauze tarp dainu isgirdai sirena ir tik tada pasitraukei ar ka?

PS. Jei turi pirmojo pazeidimo nuolaida, tai gailetis nereikia,
kad butu puse minimalios, o kai nuolaida yra panaudota, tai
tarsi uz pakartotini - sunkinanti, tai su gailesciu - lengvini.
Gaunasi minimali bauda be nuolaidos tik su gailesciu negarantuojama.