Tema: Re: nObauda
Autorius: DK
Data: 2017-07-12 15:09:45
Iš priekio - jokio eismo tuo metu nebuvo, bet kaip minėjau - aš buvau
toj atkarpoj, kur yra posūkis į dešinę (prieš mane automobilis suko, aš
dar pristabdžiau), ten saugumo salelė yra, po garsinio signalo aš
pasitraukiau į dešinę ir lengvai stabdžiau, bet jie turbūt įvertino, kad
netilps ir pylė toliau aplenkdami ir saugumo salelę.
P.s. Užprašiau komisariato vaizdo įrašo, laukiu.