Tema: Re: nObauda
Autorius: DK
Data: 2017-07-12 10:58:23
Rekomendacija nėra reikalavimas šiaip jau, net neatsižvelgiant kas jas
siūlo.
Šliaužiant per kaimą 50 km/h greičiu net neįtariau, kad galiu būti
kliūtis lygiame kelyje, dar prieš mane automobilis posūkį darė į dešinę,
aš turėjau pristabdyti (prieš stabdydamas, jei tai ne ekstremali
situacija aš visada pažiūriu į veidrodėlį, kad kas neįliptų į gala), už
manęs nieko nebuvo, o už kelių sekundžių išgirdau sireną ir pasitraukiau
į šoną. Kelias lygūs, automobilių už manęs nebuvo, tai pareigūnai galėjo
įsibėgėt kaip reikiant.