Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-15 14:43:44
Tai garantinei irgi gi gali taip su epoksidke pyst pyst ir vaziuoji. kame
beda? :) nieks per rankas su pagaliu nemus
"Sail"  wrote in message news:oeum3d$nrk$1@trimpas.omnitel.net...

Nu mano masinos svelniai tarus negarantines...

Bet man turi savo privalumu. Praejusia savate uzsiziopsojes inpisau
pozeminiam parkinge i kolona, ir eilini syki subyrejo kristolinis buferis.
Retai man taip pasitaiko, bet deja kartais buna.

Su garantine prasipises buciau bile kiek - draudimo tvarkymas, servisai, krc
butu istorijos.

Dabar gi valanda darbo. Epoksidkes su stiklo audiniu turejau is anksciau,
dazu irgi. Ir rami dusia, galima vaziuot toliau.
Man taip patogiau nei kasko draudimo paslauga.