Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-10 12:40:52
Tu turbut nevjebenai senas. As tik atsimenu dar tuos laikus. Mano tevukas,
su keliais humanitariniais aukstaisiais ir kruva moksliniu laipsniu pats
garaze zigulio varikli pasiremontuodavo, o garaza su sodo nameliu irgi pats
statesi su kolegu pagalba. Tada tai buvo normalu. As jau deja ne toks - ant
diplomo inzinierius, bet kapota atidarineju tik sampunui dasipilti, padangas
servise keiciu, o dvieju plytu sustabeliuot irgi nelabai sugebeciau. Nes nu
ir nx...