Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-10 09:00:27
3 minutes keiksmu - veiskmas visiskoje gludumoje Lietuvos masteliu (iki
artimiausio servio turbut 20 km, iki draugu - 40 ir jokio transporto salia),
5 minutes gilinimosi į instrukcija paveiksliukais ir 2 minutes veiksmo pagal
ja. Po to nuvaziuota dar 100 kilometru, siandien vaziusiu normaliai
sutvarkyti.

Papasakok kaip viskas vyko. Pas mane atsarginio rato irgi nėra :)