Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: Sail
Data: 2017-05-10 13:23:18
Tarp kitko, as anksciau irgi sakydavau kad ka jau ka, o masinos tai tikrai
pats netvarkysiu. Ir netvarkydavu.

Bet kai du kartus murziu pakeistas guolis po 7 tukstanciu vel pradejo
kaukti - plionkes truko. Nupirkau SKF'a ir pakeiciau pats.
Kol kas laiko.

Kai hobio pagrindais viska darai tai viskas yra kitoj sviesoj. Nori darai,
nori ne. Jokios prievartos.
Kai kuriuos darbus pabandzius antra karta jau nesiimi, nes nu nx, geriau lai
kiti uz pinigus daro.

Kita vertus, yra darbu, uz kuriuos kosmosa praso, ir tiesiog isdurineja nes
narodas tamsus ir tame nieko nesupranta.
IT srity labai paplite. Pvz uz kokiu 4 programerio valandu darbo produkta
uzsinori 2 K EUR ir abonentinio mokescio iki gyvenimo pabaigos.