Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: Sail
Data: 2017-05-10 12:21:49
Nu mano masinos svelniai tarus negarantines...

Bet man turi savo privalumu. Praejusia savate uzsiziopsojes inpisau
pozeminiam parkinge i kolona, ir eilini syki subyrejo kristolinis buferis.
Retai man taip pasitaiko, bet deja kartais buna.

Su garantine prasipises buciau bile kiek - draudimo tvarkymas, servisai, krc
butu istorijos.

Dabar gi valanda darbo. Epoksidkes su stiklo audiniu turejau is anksciau,
dazu irgi. Ir rami dusia, galima vaziuot toliau.
Man taip patogiau nei kasko draudimo paslauga.