Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: Sail
Data: 2017-05-10 09:33:31
Bet ka nesakytum - zapaske geriausias variantas, tik svarbu nepamirsti kad
oro joje butu.

Kiek turejau masinu - visose zapaskes prireike. Trim atvejais jokie
balioneliai ar sniurai nebutu padeje. Viena syki padanga tiesiog susprogo
vdrebezgi, kitais atvejais skyle buvo tokia, kad pirstas vidun lindo.

Zodziu sux tos dabartines auto technologijos, skirtos botanikams. Tralistai
zinoma dziaugiasi.