Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-11 07:13:08
On 2017-05-10 11:22, mindau wrote:
> as aisku gaikes pasukiot reikalui esant moku.. bet neturiu galimybes pas
> save puses autoserviso turet :)

Simet pirma karta uzverziau ratus su dinamometriniu raktu (vietai is
mano autoparko.). Tai yra gerai :-) (Iki 90Nm uzsukau su akumuliatoriniu
hilcio smuginiu, poto - su dinamometriniu. Uzsiverzie lengvai, su
minimaliomis mano fizines jegos sanaudomis ir tiksliai :-))

Audrius K.
P.S. Siaip tai neturint dinamometrinio rakto reikia verzti su
automobilio komplekte esanciu raktu. Jo rankenos ilgis padarytas toks,
kad neperverztum :-) Ir, pvz, tribecai su skirtingais ratlankiais
(kanangi keiciasi 30Nm uzverzimo jega) komplektuojami gamintojo
skirtingo ilgio ratu raktai :-))