Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: Sail
Data: 2017-05-10 12:46:46
Tai as is neturejimo kuo protingiau laisvalaikiu uzsiimti taip darau. Nu ir
idomu kazkiek, plius yra pasitenkinimas kad pats gali, ir daznai paciam
daryt greiciau ir patogiau.

Medziokles / zvejybos man neidomu.

Nors pajamos leidzia tiek turet nauja automobili, tiek servisus, tiek murziu
samdymus.

Bet su tais samdytais tai nu nx, daznai geriau jau as pats.

Va dabar programinima po truputi stumiu priekin, nes darbe pravercia. Nors
pagal pareigas ir nepriklauso, ir galeciau drasiai samdyt ka nors is salies.
Bet ziniu ant peciu nesiot nereikia, ir pravercia labai.