Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: Sail
Data: 2017-05-10 11:12:24
Didziausia prasme butu ne servisu ieskot, o uzsimetus zapaske vaziuot kur
tau ta diena reikejo. Ypac kai naktis ar sekmadienis.

Bet pas nauju masinu gamintojus / savininkus savas supratimas apie patoguma.
Prakaituoja del automobilio patikimumo, tuo tarpu elementari didesne skyle
rate automatiskai reiskia tralo paieskas.

Vokietijoj gal tai ir maziau aktualu, bet pas mus sugadint padanga
nepataisomai ner problemu.