Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: ostapas
Data: 2017-05-10 13:57:29
Paskutinis eventas - Gegužės pirmą Lazdijų rajone apsižiūrima kad tuščias
ratas. Jaučiu artimiausias veikiantis servyzas kokiam Kaune?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

I tai įeina ir ratu keitimas paciam du kartus per metus - gal pas kitus ir
tokie pomegiai. Man - geriau viena karta per 10 metu palaukt to tralo.

"Sail"  wrote in message news:oeuijt$k18$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkur zvyrkely sekmadieni kaime tralo laukt - nu ka as zinau, pas kiekviena
savo pomegiai. Tarp kitko, situacija ne hipotetine, o kaip tik tokioj ir
keiciau rata.

Pakeiti rata per 10 min ir vaziuoji toliau. Man tai daug patogiau nei tralo
laukti.