Tema: Re: Kedas - pazeidejas :-)
Autorius: amenox
Data: 2017-04-02 11:36:51
Neturi tu galvos. Ir jeigu čia taip Vileišio gatvėje viskas tragiška gal
eismo suvestinę pateiksi? Čia matyt kasdien po dviratininką ir bobutę
pervažiuoja prakeikti tranzitnikai.

"KEdas"  parašė naujienų news:obm35t$7m8$1@trimpas.omnitel.net...

Sprendimų efektyvumą reikia matuoti pagal rodiklių sąrašą arba galva.
Bet ji turi būti ne tuščia, kaip kad yra pas nekuriuos. :P
Toks amenox, pavyzdžiui, šia tema galėtų tik pagal sąrašą dirbti...