Tema: Re: Kedas - pazeidejas :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2017-04-01 12:02:00
Tai paduok į teismą savo buvusią darbovietę ir buvusį  šefą. Tai jie,
nusispjovę ant pačių patvirtinto, galiojančio bendrojo plano, sukūrė sąlygas
tranzitiniam eismui.
Kitas klausimas - iš naujų pastatų statytojų reketuojamas "infrastruktūros"
mokestis. Kodėl tas infrastruktūros mokestis nebuvo panaudotas šaligatviui
Vileišio g. įrengti?