Tema: Re: Kedas - pazeidejas :-)
Autorius: Sail
Data: 2017-03-31 18:28:20
Tavo galvoj sizofrenija, nes tau vienam ten kazkas negerai ir kazkas kazka
ipareigoja.

Bet pasieksi tai, kad ikals zenklus, draudziancius stovejima. Kas bus labai
gerai, nes pasalins ir kibirus, statomus prie tu nauju namu. Plius galesi su
fotiku medziot kas ten masinas po zenklais stato - tai irgi bus
pasitenkinimo kovojant uz teisybe. Nes pazeideju visada bus.

Gatve arba visai uzdaryt eismui, arba palikt kaip yra.