Tema: Re: Kedas - pazeidejas :-)
Autorius: amenox
Data: 2017-03-28 15:59:52
Aš tau kaip gyventojas pranešu - niekas nepasikeitė. Ir beje, pakeisk gatvės
galuose tas menines instaliacijas, kurios atseit vaizduoja pėsčiųjų zonos
ženklus. Tarp kitko mačiau kaip rytais dviratininkai linksmai stovi toje
"tranzito mažinimo zonoje" kartu su visais "tranzitnikais", bo apvažiuot tai
dabar jau nesigauna, liūdesiukas. O lipdukai tai manau labiau tiktu
"Parkuojuos kaip gaidys" arba "Parkuojuos kaip b*bys". Šitų tikrai žinau yra
atspausdinta ,reikės paieškot.

"KEdas"  wrote in message news:obdk8n$e3a$1@trimpas.omnitel.net...

Gyventojai praneša, kad eismas rytais sumažėjo.
Kad būtų daugiau aiškumo gal kas nori atspausdinti lipduką su užrašu
„P.Vileišio gatvė skirta jos gyventojams, pėstiesiems ir dviratininkams.
Tranzitiniam eismui yra skirta Žirmūnų gatvė. Ačiū už supratimą“?
Užklijuočiau ant kibiro galo, kad laukimas neprailgtų.