Tema: Re: Kedas - pazeidejas :-)
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-03-31 21:01:00
Nors mes nesutariam dėl to kas yra problemos, kas ne, ir sprendžiam jas
kitaip, bet šiame kontekste mane gali laikyti tokiu :)

Ta prezentacija be kalbėtojo gana nykį, tingiu gilintis. Šnekant
terminais, mano nuomone, Vileišio gatvėje judumas pakankamas ir
automobiliams ir pėstiesiems. Kaip jau minėjau - ten vienas kitas
radaras su 20km/h nustatymu duodu daug didesnį efektą. Tie gulintys
policininkai, kur yra dabar yra lengvai pravažiuojami ant 50km/h jei
neįsivaizduoji, kad mašinoj krištolinė pakaba.

Mano priėjimas prie durnų taisyklių yra, kad arba jas reikia versti
protingomis, arba priversti visus jų laikytis (stiliuje "kampuoti
borteliai ištisinių linijų vietose").