Tema: Re: Kedas - pazeidejas :-)
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2017-03-31 20:10:46
Tu turi labai savitą savisaugos jausmą, nes važiuojamąja dalimi ten eina
tik tokie protestuojantys idiotai kaip aš, arba tiesiog savisaugos
pojūtį praradę asmenys.
Jei manai, kad kamščių problemas galima išspręsti platinant gatves, tai
pačiam pats laikas pasidomėti kodėl Europa finansuoja darnaus judumo
miestuose planų rengimą.
Vilnius tokį irgi rengia.
Čia supaprastintai pateikta:
https://www.slideshare.net/VMS_2015/darnaus-judumo-mieste-planavimas