Tema: Re: Kedas - pazeidejas :-)
Autorius: KEdas
Data: 2017-03-31 22:15:45
2017.03.31 21:00, cD-r0m rašė:
> Nors mes nesutariam dėl to kas yra problemos, kas ne, ir sprendžiam
> jas kitaip, bet šiame kontekste mane gali laikyti tokiu :)

Laikyti kokiu? Neturinčiu savisaugos instinkto ar protestuojančiu idiotu?

> Ta prezentacija be kalbėtojo gana nykį, tingiu gilintis.

Tų prezentacijų yra ir daugiau. Yra ir su filmukais. Paieškoti?
Jei ką, tai aš esu vienas iš visų Lietuvos miestų darnaus judumo planų
vertinimo komisijos narių. Tai kaip ir tos srities ekspertas, ar ne? ;)

> Šnekant terminais, mano nuomone, Vileišio gatvėje judumas pakankamas
> ir automobiliams ir pėstiesiems. Kaip jau minėjau - ten vienas kitas
> radaras su 20km/h nustatymu duodu daug didesnį efektą.

2 km atkarpoje iš TRANZITU važiuojančiųjų reikalauti važiuoti 20kmh
greičiu yra visiška nesąmonė. Žmogus vien ženklais, o ne aplinka saugomą
greičio ribojimą gali iškęsti tik 2 minutes. 2 km nuvažiuoti net 30kmh
greičiu jam prireiktų 4 minučių, tad ko vertas „sprendimas“ riboti
greitį kameromis?

> Tie gulintys policininkai, kur yra dabar yra lengvai pravažiuojami ant
> 50km/h jei neįsivaizduoji, kad mašinoj krištolinė pakaba.

Būtent! O dviratininkams jie yra rakštis subinėje važiuojant bet kokiu
greičiu. Žinau net bičą, kuris pernai dėl atsilupusio guminio mento
raktikaulį susilaužė toje gatvėje.
> Mano priėjimas prie durnų taisyklių yra, kad arba jas reikia versti
> protingomis, arba priversti visus jų laikytis (stiliuje "kampuoti
> borteliai ištisinių linijų vietose").

Na, tai mes sutariame, kad mano XM ten labai tinka, ar ne?