Tema: Re: Kedas - pazeidejas :-)
Autorius: KEdas
Data: 2017-04-01 09:43:31
2017.04.01 03:28, cD-r0m rašė:

> Nelabai. Tavo mašina, mano nuomone, ten dirba ne vienakryptiškai -
> tranzitas eina, gal lėčiau, gal sunkiau, bet - pėsčiom praeiti trukdo,
> su dviračiu palei kraštą ramiai irgi nepralįsi (o tas aktualu, kol ten
> išvis yra eismas),

Čia trumpojo periodo bėdos.

> ir grūdasi kamštis po langais gyventojams.
Gyventojų ten dar nėra, o potencialiems pirkėjams parodyti realybę yra
visai neblogai ;)
Kad nebūtų kaip vienai moteriai iš 5 namo, kai butą nusipirko tą vasarą,
kai gatvė buvo perkasta ir tik po to suprato kokia ten pekla.

> Atvirai sakant, jei nežinočiau tos mašinos tikslo, aš jos turbūt net
> nepastebėčiau sąmoningai, galvočiau šiaip gyventojai pastatė ir tiek,
> nedraudžiama ten, dar ne tokiose vietose pasitaiko. Atitinkamai ir
> važiuočiau ten toliau tranzitu, ir pastovėčiau pusę minutės kol būtų
> tarpas prašokti su atitinkamu triukšmu.

Pusė minutės gaišaties ir, svarbiausia, gaišaties neprognozuojamumas
skatina rinktis patikimesnius transportavimosi būdus.

> Užtai koks nors užrašas, bent užsimenantis kur ieškoti info apie
> akciją, ar sukeliantis mintį kas vyksta greičiausiai suteiktu minčių
> vairuotojams.

Tai užklijuok tą užrašą. Negi aš vienas turiu viską tobulai daryti? ;)