Tema: Re: Kedas - pazeidejas :-)
Autorius: amenox
Data: 2017-04-02 11:30:28
Tu čia man jau grasint bandai? Durneli? :) Ta proga... kelią žinai.

"KEdas"  parašė naujienų news:obm1f9$63l$1@trimpas.omnitel.net...

Tu gal jau lįsk į būdą, nes kur man laikyti savo kibirą sprendi ne tu.
Jei mano kibiro stovėjimas tau nepatinka, bet nieko nepažeidžia, tai už
visokius paspjaudymus ir kitus grasinimus bei piliečių teisių ribojimus
yra numatyti net ir BK straipsniai.
Tikrai nenori civilizuotai diskutuoti ir reikia, kad policija
nustatinėtų tavo tapatybę?