Tema: Re: CROSS: Apklausa. Diskusijos
Autorius: angel dark
Data: 2017-03-06 11:08:17
o kas uzsigauna tu man paaiskink ? gal putinas uzsigauna,
jis gi ten ziniasklaida kontroliuoja...

"Juozas K."  wrote in message news:o9j8b6$puf$1@trimpas.omnitel.net...

"Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message
> Buvo užduoti du klausimai:
> Ar reikalingas niufsams aninimiškumas? Galima padaryti, kad reiks
> autentikacijos, o jos duomenis gautumėte į galiojantį emailą.
> Padiskutuokime.

vienodai, bet siaip geriausia kai zmogus pats pasirenka ar buti anonimisku

> Ar reikalingas moderavimas?

bevertis dalykas, newsai turi but gyvi ir idomus kaip pasaulis, o ne
steriliai nuciulpta erdve kur zmones ziuredami pro savo
pseudointeligentiskus monoklius, atsargiai pincetu delioja raideles :) /yawn

> Ar toleruosime postus, kurstančius rasinę, tautinę, lytinės orientacijos
> ir pan. diskriminaciją? Ar toleruosime užgauliojimus ir oponentų
> įžeidinėjimą?

toleruosime postus kurstancius diskriminacija ir uzgauliojimus,
netoleruosime uzsigaunanciu. newsu tarnyboje turi "dirbti" tik psichiskai
stabilus zmones.

bet siaip idomu, ar tuos dalykus tikrai imanoma kurstyti? pagal mane tai
zmogus tais klausimais jau ir pats buna apsisprendes, b*bi ten ji pakurstysi
:)
tikiu, kad individams su smegenims nekyla problemu nuspresti kam skirti savo
laika - stebeti gaidziu pestynes kur neretai dar ir tiesos nemazai islenda
:)) ar persokti i kita threada. na bent jau televizoriuje tai atrodo dar vis
galima pasirinkti ar ziureti multikus, ar koki criminal tv