Tema: Re: CROSS: Apklausa. Diskusijos
Autorius: accu
Data: 2017-02-27 20:36:33
On 2017.02.27 20:15, Bronco wrote:
> T.y. įvedus registravimą, atsirastų pasirinkimo galimybė ir tiek. Kas
> norės, skaitys, kas nenorės, užblokuos. Ir tai veiks gerokai efektyviau,
> nei yra dabar. Nes dabar visi daro lygiai tą patį, arba skaito, arba
> blokuoja, problema tik tame, jog blokavimas visiškai neefektyvus.

Na taip, galima daugiau mažiau susitvarkyti, kad nematyt dėmesio
ištroškušio individo, bet visuomet atsiras geradarys iš šono, kuris
pamaitins tą ištroškusįjį…

Mano mintis ne moderuot aklai uždarant kelius reikštis, bet palikt
galimybę tą dėmesį gaut tam tikroje grupėje, nepaliekant varianto
kliedesiams lietis nevaldomai per crosspost'us.

--
accu