Tema: Re: CROSS: Apklausa. Diskusijos
Autorius: Lapinas
Data: 2017-02-27 20:37:45
Padarykime prielaidą, kad niufsai bus perkelti pas entuziastus, o ne pas mane. Pvz. nekomercinis domenas, hostinimas pas hostinimo paslaugų tiekėją.
Tisą pasakius, esu sysadminas ir esu pripratęs pats diktuoti sąlygas juzeriams, tai net neklausčiau bendruomenės, bet jeigu kurti nepriklausomą projektą? Va iš šios pozicijos nuomonė būtų įdomi.