Tema: Re: CROSS: Apklausa. Diskusijos
Autorius: blede
Data: 2017-02-27 19:39:00
kol kas matau cenzuros ir kitaminciu persiokiojimo reikia tik Broniui nx.

registracija jau turejome 15min LT, labai gerai buvo?
cenzura yra delpyje, ten komentarai tiesiog dingsta, TAI ZMOGAUS GARBES
IR ORUMO IZEIDIMAS, IR DISKRIMINACIJA PAGAL ISITIKINIMUS.

MANE ZEURIAI UZBIESINO, KAD KAZKOKS MOLIS NUCANCELINO MANO POSTA APIE
VIRTUALIUS MANO MYZHALUS!!!

DISABLE CANCEL OPTION MOTEHRFUCKA!