Tema: Re: CROSS: Apklausa. Diskusijos
Autorius: E-Zyz
Data: 2017-03-05 21:33:32
> Ar reikalingas niufsams aninimiškumas? Galima padaryti, kad reiks autentikacijos, o jos duomenis gautumėte į galiojantį emailą. Padiskutuokime.

  Bent jau man neaktualu, nes ir dabar meilas tikras.

> Ar reikalingas moderavimas? Ar toleruosime postus, kurstančius rasinę, tautinę, lytinės orientacijos ir pan. diskriminaciją? Ar toleruosime užgauliojimus ir oponentų įžeidinėjimą?

  Negaliu pakesti moderatoriu. Moderatoriaus nebuvimas - didziausia
priezatis, kodel cia lankausi.
  Jei man kas nors nepatinka - tiesiog nekreipiu demesio.
  Jei kas nors nesijaucia toks laisvas, kad negali ne zingsnio be
moderatoriaus - pilna alternatyvu.

E-Zyz