Tema: Re: CROSS: Apklausa. Diskusijos [Ka realiai reishkia registravimas?]
Autorius: Modestas
Data: 2017-03-01 11:02:41
2017.02.28 21:17, Bronco rašė:

> Tai tu nesikeik, o paprastai ir visiems aiškiai parašyk, kam dabar ta
> iniciatyva perėjo, kas informacijos suteiks? Nes apklausą pakūrei tu,
> užvirė fleimas, o dabar kai kurie dalyviai jau manęs net klausinėja kaip
> bus. Iš kur man žinot? :)

Mano tai buvo iniciatyva. Žmonės geranoriškai bando išklausyti ir
bendruomenės, ir trolių idėjas.
Kaip atrodys ateities newsai, kur jie bus ir kaip vyks sklandi migracija
dar neaišku, bet kažkaip bus. Dar taip nebuvo kad kaip nors nebūtų.

Kol kas aišku, kad tai nebus news.omnitel.net. Spėju, bus bendruomenės
domenas. Dabar yra EU domenų akcija, 4EUR+PVM. 5 metams užtektų 20 EUR.
Kol kas geriausias pasiūlymas pagerinimui, mano kuklia nuomone, buvo
įdegti SSL sertifikatą ir TLS kad slaptažodžių neišvogtų. Tad dar
kažkiek pigus SSL sertifikatas atsieis