Tema: Re: CROSS: Apklausa. Diskusijos
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-01 08:08:30
O pas mane Windows Mail, kuris kartu ir pašto klientas ir nieko patogesnio aš nemačiau ir neturiu. Ir jei ką, tai juo net kompo "teršt" nereikia, jis sudedamoji Win dalis, tik tiek, kad naujesnėse Win versijose reikia atstatyt WM funkcionalumą :-)

Kažkokiais Tapatalkais man kompo teršt irgi nesinori, ir jei jau šnekėt apie daugumą, tai spėju, kad dauguma visgi paliubomų naudoja Mail klientą, katras tarnauja ir newsam, o va Tapatalkai būtų jau papildomas softas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/