Tema: Re: CROSS: Apklausa. Diskusijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-27 18:25:10
Tai ka tu sakai automatiskai iveda moderavima.

On 2017-02-27 18:15, fenix@w wrote:
> cia yra tik maza dalis jautriu asmenybiu.

Aš tai įvardinčiau ne kaip jautrios asmenybės apraišką, o elementarų
tingėjimą. Na kiek gi galima tuos shitlistus pildyti? Tik papildomi
klavišų paspaudimai. Aš jau kartais save pagaunu ant to, jog shitlistinu
pagal nematytą duracką niką, nes tikrai tingisi tuos briedus skaityti. O
taip gali pakliūti į filtrus ir visiškai nekalti naujokai.

IMHO, bet tegul būna būtina registruotis, bet pati registracija gali
būti anoniminė. T.y. kad trolis pirmas užsiknistų nikus ir jamailus
kaitaliodamas :)

Tikrai nemalonu, kai dėl vieno ar dviejų debilų njusai pavirsta pamazgų
duobe, kaip kokie delfio ar lryto komentarai.