Tema: Re: CROSS: Apklausa. Diskusijos
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-01 09:03:04
Tai siūlai vietoj patogios nuolatinės darbo priemonės, t.y. kompo su monitorium, naudojimo žiūrėt, į, atsiprašant, degtukų dėžutę ir ten kažką maigyt? Nx. Ir pasikartosiu, čia ne pasaulinis forumas, čia newsai :-) Ir jei jau šnekėt apie tęstinumą, tai aš labai norėčiau, kad jie tokiais ir liktų...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/