Tema: Re: LIDL
Autorius: cooleris
Data: 2016-06-08 15:42:56
FB zmones rasinejo
Kad LIDLE apsipirkti bendroj sumoj gaunasi tas pats laikas
Atstovi susirenki ir prie kasu pastovi
Rezultatate 1h
O jus seima apiperkate greiciau RIMI maxima
Nes man apieti rimi reikia daug laiko ir eiles prie kasu juda ZYMIAI leciau
Net iki nedidele sueda nemazai laiko nors tipo dydis kaip lidl
Bet veikia tik 2 kasos ir eile vistiek didele o juda letai
Taip kad pabandykite ir paziuresma
O tai sneketi visi kieti
O realaus testo rezultatai kur??????????????