Tema: Re: LIDL
Autorius: Tomas
Data: 2016-06-03 09:22:36
Kiek kam ten ko reikia - man px.
Mane durniu isterija erzina ir grumtynes del banano, lyg tas bananas ishsprestu ju problemas. Vietoj vieno banano uzh 1,3 eu nusipirks 3 po 0,66 eu ir jau kad zjbs, jau kad sutaupe, ir del to reikejo laukt nuo 6-tos ryto. ir paskui visvien mykia kad pinigu ner, liandzbergas neduoda.
Putas leist ne ash pradejau jeigu ka, ash tik palaikau pokalbi :)
Isteriju eskalavimo metodai irgi erzina, nesvarbu koks tinklas, lidlas ar chujidlas. Maximos stilius shiaip labiausiai uzhpisa, pa defoltu laiko savo auditorija debilais, nors shiaip didele dalis tokie ir yra, bet ble saiko gal nepamaishytu tureti?